Ważny obszarem przy organizacji szkolenia są przerwy na kawę zwykle określane jako: przerwa kawowa. typowo organizowane są dwie w trakcie dnia szkoleniowego i dają one szansę trenowanym osobom „rozprostować kości".
W trakcie zwykłej przerwy na kawę i herbatę, obsługa sali szkoleniowej dostarcza kawę, herbatę, soki oraz wodę. W zasadzie zawsze kładzione na stole są drobne chipsy oraz niedrogie paluszki itp.
Szkolący się , co nie dziwi, zauważają przerw kawowych jako pierwszoplanowego wkładu do czasu treningu. Nie widzą, gdyż nie ma niczego szczególnego nie wysuwają się przed inne i to bez znaczenia w jakim hotelu prowadzone jest szkolenie.
Trafiają się jednak przykłady gdzie typu centrum szkoleń dba o zawartość sali szkoleniowej ale również wkłada maksimum uwagi do przygotowaniu kateringu i przerywników kawowych. Tutaj najczęściej przerwy traktowane są najczęściej w postaci ciągłych przerw na kawę.
W sytuacji podobnych przerywników w szkoleniu owoce, przekąski, soki, kawa herbata, ciastka itp. nieustannie są uzupełniane przez kelnerów i są dostępne dla uczestników kursu przez cały czas trwania treningu. Znacząco poprawia to nastrój wśród trenowanych osób kursu i tym samym wzmacnia efekty biznesowe prowadzonych szkoleń.
Słowa kluczowe: organizacja szkoleń, usługi hr, organizacja procesu szkoleniowego, efekty biznesowe szkoleń, sala szkoleniowa, przerwa kawowa, przerwa na kawę, katering, catering, uczestnicy szkoleń
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz