wtorek, 15 listopada 2011

Mała firma w internecie. Pomoc przy budowie witryny.

Zgodnie z ostatnim raportem TNS OBOP blisko 30% małych firm w naszym kraju nie zakupiło firmowej witryny internetowej i nie korzysta z e-mail w prowadzonej działalności biznesowej.

Zrzut ekranu templatki themeforest.net

Chociaż wynik ten wydaje się być bardzo wysokim, to istnieje kilka łatwych metod na pozbycie się kłopotu i uzyskanie w niedługim okresie fundamentów pod swoją pozycję w internecie. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki moim partnerom najczęściej pokazuję rozwiązanie łatwe, a przy tym dające oczekiwany rezultat: zorganizowanie witryny sieciowej w oparciu o wordpress lub joomlę, a w następnym kroku założenie zakupionej w internecie szablonu witryny u takich agregatorów jak yootheme.com.

To oczywiste podejście daje praktycznie zawsze szybki sukces – witryna internetowa nie tylko znajdzie się w internecie ale ponadto zaskoczy profesjonalnym wyglądem. Oznacza to, że, w kwocie na poziomie 600 pln brutto można zaliczyć konieczne cele.

Wdrożenie serwisu nie skutkuje obecnością firmy w sieci. Krytycznym działaniem jest jej optymalizacja najczęściej z pomocą doświadczonych podmiotów lub dalej z z moją pomocą, bo mamy w tej dziedzinie sukcesy. Ważnym jest dbać, by treści w serwisie internetowym były na bieżąco dodawane i przygotowane tak w treści jak również innych obszarach na obecność robotów wyszukiwarek internetowych.


Inne blogi: Blog 1 Blog 2
Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz