Celem stworzenia tych kilku akapitów legła decyzja pewnej komisji oceniającej kontrolujących wnioski PO IG 8.1. Wniosek był zdyskwalifikowany na etapie oceny merytorycznej z uwagami, że nie zostało spełnione kryterium e-usługi w definicji działania POIG 8.1, gdyż w celu realizacji e-usługi konieczne jest zakupienie aplikacji na smartfon, więc nie mamy do czynienia z sytuacją pracy na żądanie użytkownika (oczekiwane jest dodatkowe działanie).
Nie byłoby może w tym rozumowaniu nic dziwnego, gdyby nie fakt, iż w witrynie PARP możliwa jest do obejrzenia interesująca prezentacja wskazująca dobre praktyki w pomysłach POIG 8.1. Wśród prezentowanych pomysłów znajduje się praktycznie taki sam na poziomie technologii pomysł, który wprawdzie robi całkowicie inną e-usługę, lecz podobieństwo w metodzie działania jest uderzające.
Natychmiast rodzi się pytanie: czy w takim razie istnieją jednakowe kryteria oceny e-usług POIG, czy też może wnioskodawca z chwilą złożenia wniosku stanie przed koniecznością na stworzenie do pisaniaprotestu oceny projektu. Mi nie przychodzi na myśl odpowiedź na tak sformułowane pytanie.
Przy okazji, zrobiłem prostą wyszukiwarkę internetową najczęściej wyszukiwanych słów kluczowych związanych z POIG: http://poig81.gugluj.pl
Inne witryny: Witryna 1, Witryna 2, Witryna 3, Witryna 4, Witryna 5,
Słowa kluczowe: parp po ig 8.1, ocena merytoryczna po ig 8.1, ocena projektów e-usługi, ocena merytoryczna, parp, po ig 8.1, protest oceny, kryteria oceny 8.1
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz