środa, 1 lutego 2012

Mniejsza firma w sieci. Wsparcie przy tworzeniu witryny.

Opracowane przez TNS OBOP raporty sugerują, że więcej niż 30% mikrofirm w Polsce nie zakupiło firmowej strony internetowej i nie używa poczty elektronicznej w prowadzonej działalności gospodarczej.

Zrzut ekranu templatki themeforest.net

Jakkolwiek wynik badań wydaje się być wysokim, to można wykorzystać parę skutecznych metod na rozwiązanie problemu i stworzenie w krótkim czasie fundamentów pod swoją aktywność w sieci. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki naszym klientom najczęściej sugeruję rozwiązanie oczywiste, a zwykle szybkie: zbudowanie strony www w oparciu o wordpress lub joomlę, a w następnym kroku dodatnie zakupionej w sieci szablonu witryny u takich producentów jak yootheme.com.

Takie nieskomplikowane podejście gwarantuje najczęściej natychmiastowy rezultat – witryna internetowa nie tylko znajdzie się w internecie ale także zaskoczy profesjonalnym wyglądem. Praktycznie zawsze, w kwocie rzędu 600 pln brutto udaje się zrealizować wszystkie postawione cele.

Wdrożenie serwisu nie oznacza pojawienia się podmiotu gospodarczego w internecie. Krytycznym działaniem staje się jej optymalizacja częstokroć z pomocą dedykowanych podmiotów lub ponownie z naszą pomocą, bo bo osiągamy w tej dziedzinie sukcesy. Priorytetem jest to, by zawartość w serwisie internetowym były nieustannie dodawane i dostosowane równie w zawartości jak również dodatkach na odwiedziny robotów wyszukiwarek internetowych.

Inne witryny: Witryna 1,


Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz